Gymnázium Bystřice nad Pernštejnem

Nádražní 760
Bystřice nad Pernštejnem
593 01
Tel: 566 552 920/921
Datová schránka: ervnrrg

podatelna@gybnp.cz



reditel@gybnp.cz

    Činnost stránek ukončena

Navštivte nové stránky školy
  

 

 

Chcete vědět, jak to u nás doopravdy chodí?

 @gybnp_official | Linktree

Instagram Logo Photo - Free image on Pixabay   File:Facebook f logo (2019).svg - Wikimedia Commons   Youtube Logo Images – Browse 14,027 Stock Photos, Vectors, and Video |  Adobe Stock

Certifikáty ECL z anglického jazyka

27.04.2012 08:04

Dne 21.4. 2010 se skupina studentů Oktávy a 4.A. Gymnázia Bystřice nad
Pernštejnem zúčastnila státní zkoušky z anglického jazyka -certifikáty ECL
(úroveň B2). Byla to pro nás jedinečná možnost získat certifikát, který
můžeme uplatnit nejen při studiu VŠ, ale také pří hledání zaměstnání. Mně
osobně tato nabídka okamžitě zaujala a přípravu jsem nepodcenila.
            Samotná zkouška se skládala ze čtyř částí - poslech, porozumění
textu, psaní slohové práce a nakonec konverzace ve dvojici. Zpočátku se nás
všech zmocnila tréma a pocity " do čeho jsem to vlastně vlezli" ale hned po
první části si spousta z nás oddechla a těšila se až to budeme mít za
sebou. Při poslední a dle mého názoru nejtežší části - mluvený projev, už
nás pomalu přemáhala únava, přesto však mnozí z nás právě při této části
podávali perfetkní výkony.
            Celkový dojem ze zkoušky mám dobrý, napočátku jsem byla ve
stresu asi jako každý, ale postupem času jsem se víc a víc soustředila. V
některých ohledech však zkouška nebyla jednoduchá. Největší problémy mi
činil poslech. Zdá se být možná pro někoho primitivní, ale přece jenom
tento certifikát je na úrovni B2, takže porozumět naprosto všemu nebylo
možné. Přesto si myslim, že dosáhneme kvalitních výsledků. Kompletní
vyhodnocení bude známo přibližně za tři týdny, tak uvidíme jak jsme byli
úspěšní


za všechny zúčastněné, Alena Jurnečková, Oktáva , Gymnázium Bystřice nad
Pernštejnem