Distanční výuka a komunikace se školou po dobu mimořádných opatření – pravidla
Dodatek Školního řádu
Rozhodnutí z mimořádné pedagogické rady – 16.3.2020
Vážení rodiče, vážení studenti,
na základě jednání pedagogické rady rozhodl ředitel školy takto:
- Komunikace se školou– výhradně elektronicky a telefonicky.
- Šatní skřínky – vstup žáků a rodičů do školy přísně zakázán do doby konání mimořádných opatření, učitelé zajistí elektronickou verzi materiálů (scan, sdílení,…).
- Přihlášky na VŠ – potvrzení klasifikace, zajistí Pavla Filipová, komunikace se školou pouze elektronicky, předání mezi dveřmi.
- Volba seminářů – elektronicky, septima/3.A zvoleno, sexta/2.A v přípravě.
- Výlety, školní akce – neobjednávat nové, přehodnotit již rezervované, doporučeno zrušit, pokud ještě nebyla vyplacena záloha.
- Cyklistický kurz – podle situace zrušit tradiční formu, zatím doporučeno konání v termínu v místě školy ve zkráceném termínu.
- Zájezd Anglie – doporučeno dotázat se rodičů, ale vyžádat si vrácení záloh a přeložit termín akce na rok 2021.
- Školní rok – vydání vysvědčení a ukončení školního roku se uskuteční 30.6.2020, pokud nebude rozhodnuto jinak nadřízenými orgány.
- Maturity, přijímací zkoušky – termíny zatím nezměněny nadřízenými orgány, přípravy dle stanoveného harmonogramu.
- Komunikace se žáky – doplnit adresy rodičů, žáků pro bezproblémovou elektronickou komunikaci.
- Distanční výuka žáků – zadávání úkolů prostřednictvím Školy Online.
- Úkoly – 1 úkol týdně každý předmět, 17. -19. 3. testování komunikace, od 19.3. evidovat kvalitu odevzdávané práce, pokud bude hodnoceno, používat výhradně nástrojů Aktivita. Evidovat hodnocení.
- Forma distančního studia - opakování, nové učivo – odkazy na internet, prezentace učitelů, scan materiálů. Preferovat čtenářskou gramotnost, sledování populárně naučných pořadů, atd.
V Bystřici n.P., 16.3.2020 PaedDr. Milan Hanák, ředitel školy