Gymnázium Bystřice nad Pernštejnem

Nádražní 760
Bystřice nad Pernštejnem
593 01
Tel: 566 552 920/921
Datová schránka: ervnrrg

podatelna@gybnp.cz



reditel@gybnp.cz

    Činnost stránek ukončena

Navštivte nové stránky školy
  

 

 

Chcete vědět, jak to u nás doopravdy chodí?

 @gybnp_official | Linktree

Instagram Logo Photo - Free image on Pixabay   File:Facebook f logo (2019).svg - Wikimedia Commons   Youtube Logo Images – Browse 14,027 Stock Photos, Vectors, and Video |  Adobe Stock

Nevšední zážitky se zahraničními studenty

15.01.2020 15:55

     Nedávno se mi naskytla příležitost zúčastnit se programu Erasmus+. Jedná se o program Evropské unie podporující zahraniční mobilitu studentů a spolupráci ve vysokoškolském vzdělávání v Evropě.

     Jelikož mě se vysokoškolské téma ještě netýká, zapojil jsem se do menšího projektu s tématem “ Competences for life“. V Pelhřimově jsem se sešel se zástupci  Španělska, Francie, Velké Británie, Turecka, Itálie, Srbska, Řecka, Slovenska a Německa.

     Strávili jsme spolu pět dní a velice se spřátelili. Bavili jsme se a smáli se, jako bychom se znali od nepaměti a přitom nás ještě před pár dny dělily stovky kilometrů. Více jsme si popovídali při rozebírání jednotlivých témat, jako např. motivace, kreativita, zaměstnatelnost a podnikání, jež byly hlavní náplní programu. Komunikovali jsme samozřejmě v angličtině.

      Na závěr jsme obdrželi certifikát Youthpass. Ten potvrzuje absolvování projektu a umožní nám účastnit se dalších akcí v cizích zemích.

      Do této výjimečné akce jsem se zapojil díky nabídce Města Bystřice nad Pernštejnem. Paní Jitka Zelená se svým týmem se mezinárodním projektem Erasmus+ zabývá a já pod jejím vedením koordinuji zahraniční studenty, kteří zavítají právě do našeho města.

     Tato práce mě velmi baví a otevírá mi dveře dál do světa.

                                                                                      (Lukáš Coural – septima)