Vážení rodiče,
dovolujeme si Vám oznámit, že ve čtvrtek 18.11. od 15.00 proběhne plenární schůze SRPŠ a třídní schůzky a 25.11. konzultace s třídními učiteli.
Vzhledem k okolnostem proběhnou schůzky opět v on-line prostředí MS Teams.
Společných třídních schůzek i následných konzultací se můžete zúčastnit bez instalace aplikace Teams a bez přihlášení, stačí kliknout v tabulce zaslané e-mailem nebo do prostředí Škola Online.
15.00 - 15.20 plenární schůze SRPŠ.
15.30 - 15.50 třídní schůzky
15.50 - individuální konzultace s třídními učiteli - nutná rezervace. Prosíme Vás o rezervaci času schůzky s vyučujícími (formulář v e-mailu). Konzultace proběhnou v již spuštěné schůzce. Připojujte se prosím ve Vámi rezervovaném čase k již probíhající schůzce a vyčkejte v tzv. předsálí, než Vám bude umožněn vstup.
Prosíme všechny rodiče, aby se schůzek účastnili z vlastního zařízení (pokud je to možné) a zkontrolovali, zda na tomto zařízení není připojeno jejich dítě účtem Microsoft Office. Došlo by k tomu, že byste se schůzky účastnili pod jménem svého dítěte a přeskočili tzv. předsálí. Mohlo by pak například dojít k narušení již probíhající individuální konzultace.
Jak postupovat?
- Rezervace času individuální schůzky (v případě zájmu)
- Kliknutí na odkaz pod třídou v tabulce Google - rezervovaný čas
3. Po kliknutí se otevře prohlížeč s následující obrazovkou - prosím, zvolte variantu Zrušit (stahování aplikace Teams) - Stiskněte - Pokračovat v tomto prohlížeči
4. Prohlížeč vás pustí do nastavení schůzky. Zde si spustíte kameru a mikrofon, zadáte svoje celé jméno a stisknete Připojit se.
5. Čekáte na přijetí od třídního učitele a pak už schůzka probíhá dle režie pedagoga.
Pokud ji na svém zařízení máte nainstalovanou aplikaci Teams, bude pro vás vše o pár kroků jednodušší a vše se vám otevře v prostředí Teams a načte se též vaše jméno. V případě připojení přes mobilní zařízení zřejmě nezbývá, než si nainstalovat aplikaci Teams pro Android či iOS (zařízení to samo nabídne).
6. Při samotné schůzce potom prosíme o vypnutí vašeho mikrofonu. Pokud budete chtít do společné schůzky zasáhnout a vyjádřit se, zapnete si mikrofon a hovoříte. Více zapnutých mikrofonů v pozadí způsobuje narušení schůzky.
Věříme, že i tato forma schůzek a konzultací bude mít smysl a může to být také jedna z cest, jak se školou komunikovat v budoucnu.
Dále Vás informujeme, že o týden později, tedy 25. 11. proběhnou individuální konzultace se všemi ostatními vyučujícími. Na tyto schůzky je rovněž třeba si rezervovat jeden z vypsaných časů v tabulce Google. Princip schůzky však bude jiný. Prosíme rodiče, aby v rezervovaný čas uskutečnili videohovor s vyučujícím ze zařízení či účtu svého dítěte.
Instrukce pro uskutečnění videohovoru vám dají Vaše děti.
Ve spuštěné aplikaci Teams stisknete tlačítko Hovory, do kolonky Volání napíšete jméno vyučujícího a stisknete symbol Kamery. Poté čekáte na přijetí hovoru vyučujícím.
Děkujeme za pochopení. Organizační tým GYBNP Online