Vážení rodiče,
dovolujeme si Vám oznámit, že ve středu 18. 11. od 15.00 proběhnou třídní schůzky a konzultace s třídními učiteli.
Vzhledem k okolnostem proběhnou schůzky netradičně v on-line prostředí MS Teams.
V 15 hodin se mohou přihlásit všichni rodiče v jednotlivých třídách ke schůzce. Obvyklý prostor k získání podkladů pro vedení školy dostanou též třídní důvěrníci bez přítomnosti třídního učitele, který se na dohodnutou chvíli odpojí od schůzky.
Společných třídních schůzek i následných konzultací se můžete zúčastnit bez instalace aplikace Teams a bez přihlášení, stačí kliknout v tabulce zaslané e-mailem nebo do prostředí Škola Online na odkaz uvedený pod jménem třídy.
Od 15.20 pak začnou individuální konzultace s třídním. Prosíme Vás o rezervaci času schůzky s vyučujícími. Konzultace proběhnou v již spuštěné schůzce, vyučující vyzve prvního zarezervovaného v pořadí a ostatní rodiče schůzku opustí. Poté se budou rodiče s dalším rezervovaným časem znovu připojovat k již probíhající schůzce a budou čekat, než třídní učitel ukončí konzultace s předcházejícím rodičem a z tzv. předsálí umožní vstup dalšího rodiče.
Prosíme všechny rodiče, aby se schůzek účastnili z vlastního zařízení (pokud je to možné) a zkontrolovali, zda na tomto zařízení není připojeno jejich dítě účtem Microsoft Office. Došlo by k tomu, že byste se schůzky účastnili pod jménem svého dítěte a přeskočili tzv. předsálí. Mohlo by pak například dojít k narušení již probíhající individuální konzultace.
Jak postupovat?
- Rezervace času individuální schůzky (v případě zájmu) - bude zasláno e-mailem prostřednictví systému Škola Online 16.11.2020.
- Kliknutí na odkaz pod třídou v tabulce Google - 18. 11. v 15h (raději dříve)
3. Po kliknutí se otevře prohlížeč s následující obrazovkou - prosím, zvolte variantu Zrušit (stahování aplikace Teams) - Stiskněte - Pokračovat v tomto prohlížeči
4. Prohlížeč vás pustí do nastavení schůzky. Zde si spustíte kameru a mikrofon, zadáte svoje celé jméno a stisknete Připojit se.
5. Čekáte na přijetí od třídního učitele a pak už schůzka probíhá dle režie pedagoga.
Pokud ji na svém zařízení máte nainstalovanou aplikaci Teams, bude pro vás vše o pár kroků jednodušší a vše se vám otevře v prostředí Teams a načte se též vaše jméno. V případě připojení přes mobilní zařízení zřejmě nezbývá, než si nainstalovat aplikaci Teams pro Android či iOS (zařízení to samo nabídne).
6. Při samotné schůzce potom prosíme o vypnutí vašeho mikrofonu. Pokud budete chtít do společné schůzky zasáhnout a vyjádřit se, zapnete si mikrofon a hovoříte. Více zapnutých mikrofonů v pozadí způsobuje narušení schůzky.
Věříme, že i tato forma schůzek a konzultací bude mít smysl a může to být také jedna z cest, jak se školou komunikovat v budoucnu.
Dále Vás informujeme, že o den později, tedy 19. 11. proběhnou individuální konzultace se všemi ostatními vyučujícími. Na tyto schůzky je rovněž třeba si rezervovat jeden z vypsaných časů v tabulce Google. Princip schůzky však bude jiný. Prosíme rodiče, aby v rezervovaný čas uskutečnili videohovor s vyučujícím ze zařízení či účtu svého dítěte.
Instrukce pro uskutečnění videohovoru vám dají Vaše děti.
Ve spuštěné aplikaci Teams stisknete tlačítko Hovory, do kolonky Volání napíšete jméno vyučujícího a stisknete symbol Kamery. Poté čekáte na přijetí hovoru vyučujícím.
Děkujeme za pochopení. Organizační tým GYBNP Online